Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris 6. Sobre l'autoconeixement. La teoria del temperament de Keirsey.. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris 6. Sobre l'autoconeixement. La teoria del temperament de Keirsey.. Mostrar tots els missatges

divendres, 17 de febrer del 2017

6. Sobre l'autoconeixement. La teoria del temperament de Keirsey.

Si teniu ganes de conèixer-vos més atentament i comprendre millor els altres, teniu les següents referències: 

Recomano la següent web que tracte la teoria del temperament de Keirsey.

La teoria del temperament de Keirsey

Us recomano que visiteu l'apartat dels 4 temperaments

També podeu fer el qüestionari i rebre una resposta gratuïta sobre el temperament que teniu

KTS-II

Aquí teniu un bloc on parlo sobre la temàtica.

Teoria del temperament a fletxes de llum

Salut i autoconeixement!

Gerard